DANONE FARA CONSERVANTI!

           SUNT ATATEA PE CARE NU LE STIAM DESPRE DANONE!

Azi am aflat ca sunt 
multe pe care nu le stiam despre Danone, poate doar le presupuneam.
Chiar daca consum zilnic produse Danone, nu aveam certitudinea ca 
NU CONTIN CONSERVANTI!


Nu am putut sa cred pur si simplu asa ca m-am apucat de cercetat si iata ca nu doar atat aveam sa aflu ci mult mai multe informatii de care aveam atata nevoie in revolta mea cu falsii comentatori.

Zi de zi aud in stanga si in dreapa: Danone nu e bun! Danone nu contine lapte! Eu nu consum Danone! samd.
Ma exaspereaza! 
La inceput eram tentata sa cred, mai ales ca venea din gura unor asa-zisi cunoscatori dar pe parcurs am inteles ca vorbeau in nestiinta de cauza. 
Au auzit si ei la randul lor din alte guri rauvoitoare sau prea mult clevetitoare.
Internetul este plin de comentarii dar acei comentatori sunt simpli spectatori a propriei pareri. Preiau de la altii opinia lor si si-o insusesc fara sa cerceteze.

Acum ceva vreme am vrut sa cunosc indeaproape acest brand si bine am facut.
Odata intrata in lumea Danone toate incertitudinile au disparut si am inteles ca tot ce auzisem au fost doar alarme false.
Acum aveam replica perfecta pentru cei guralivi.
" Intai sa cunosti apoi sa vorbesti, intai sa vezi si mai apoi sa iti dai cu parerea."                                                  

CE AM MAI AFLAT DESPRE DANONE!           


Stiam eu ca laptele vine de la vacute dar habar nu aveam ca acele vacute sunt din Romania  si mai ales ca  numarul lor este atat de mare!
Asta nu a putut decat sa-mi bucure inima si sa ma faca sa apreciez mai mult acest brand care de 15 ani este frate cu romanul si salasuieste in locul Mioritei.

Ca 14 cisterne colecteaza laptele zilnic din toata tara a fost o surpriza la fel de mare si mai ales nu banuiam ca atat de mult lapte este procesat in fiecare zi. 
200 de tone!








 Ca Danone este cel mai vandut iaurt, asta stiam dar nu si ca 1 din 2 iaurturi consumate in Romania este Danone. 
Cireasa de pe tort a venit odata cu numarul iaurturilor produse zilnic in fabrica impecabila din Bucuresti si anume 1.000.000

Credeam ca stiu aproape tot despre iaurturi dupa vizita mea in fabrica dar iata ca azi am aflat lucruri noi si interesante care m-au facut sa scriu cu pasiune despre ele si despre lumea minunata a lui Danone.

MAI MULTE DESPRE CUM SE FABRICA IAURTUL

http://blogalinitiative.ro/wp-content/uploads/2014/06/mituri-iaurtiere.pdf



                    Nu imi ramane decat sa va spun 
 GUSTATI VIATA ZAMBIND  alaturi de cei mai buni!












  Vizitati fabrica Danone si va veti convinge!
       Inscrieri pe   danone.ro

                                  

                                                            









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

VREAU SA MA VOPSESC!

MARGARINA PRO sau CONTRA!

CUM SA ITI DECOREZI CASA DE PASTE