CUM SA ITI DECOREZI CASA DE PASTE

Ne-am obisnuit sa decoram casa in mod special doar de Craciun. Iata ca anul acesta  va invit sa schimbam decorul si anume cea mai frumoasa idee care mi-a venit a fost sa impodobesc bradul pe care nu mi-am facut timp sa il strang odata cu terminare sarbatorilor de iarna.
Probabil o sa radeti dar eu m-am simtit extraordinar cand m-am apucat de dat jos globuletele apoi am agatat oua si flori.
De ce nu? Mie imi plac ideile nastrusnice si folosirea anumitor lucruri pentru cu totul altceva decat o fac majoritatea. Totul a inceput de la ideea sotului de a nu mai strange bradul si al lasa asa impodobit.
 Nu ne deranjeaza cu nimic, a zis el
si atunci mi-a venit ideea sa il impodobim ca de primavara.
Ei si hai sa vedem ce putem pune in bradul nostru de Paste!












Sa va mai spun un secretel. Ouale ramase de anul trecut, nemancate,  frumos decorate, au stat impachetate si pastrate. Acum le-am pus in cos de decor.




Cand eram copil am auzit ca daca pastrezi oul fiert mai multi ani se poate transforma in chihlimbar :) o minciunica nevinovata dar  care facea vâlva pe vremea comunismului si nestiutorii chiar credeau. Am aflat mai tarziu citind pe Wikipedia adevarul.
"Vârsta chihlimbarului este apreciată la până la 260 milioane de ani. Provine din rășina arborilor de pe acele vremuri, care cu timpul s-a solidificat ca o substanță amorfă, fără să fie un mineral Chihlimbarul prezintă pentru cercetătorii paleontologi o importanță deosebită, prin incluziunile de fosile conservate perfect, timp de milioane de ani, în masa rășinei."

In fine revenim la frumosul bradut impodobit.
Multi ani m-am intrebat, de ce oamenii prefera bradul natural de Craciun. Cum sa vrei sa omori un biet brad ca mai apoi sa il arunci in fata blocului. Ati vazut cum majoritatea ii arunca de la balcon si gradinile sunt ca un cimitir de brazi. Eu de cand ma stiu ca adult, am impodobit doar brazi artificiali. Da, ii prefer, sunt mereu de nadejde, nu se scutura de suparare, nu se usuca, nu ajung aruncati dupa ce ne folosim de ei, sunt frumos stransi si pusi deoparte apoi impodobiti iar si iar in fiecare iarna. Anul acesta am inteles de unde dorinta aceasta morbida de a sacrifica frumusetea naturii.
Comoditatea!
 Da, acesta e primul motiv.
Daca tot sunteti asa de comozi si va e greu sa strangeti un brad, de ce nu il aruncati pe geam cu tot cu globuri, pe acelea nu va e greu sa le strangeti si sa le impachetati? Va place sa mergeti la munte sa cutreierati padurile, sa admirati natura dar nu va doare sufletul de acesti frumosi brazi? Asadar comoditatea distruge natura!
Comoditatea a pus stapanire si pe mine in acest an dar de a strange bradutul meu artificial nu de a ma folosi de unul natural si astfel m-a facut sa ii mai produc o bucurie si sa il mai impodobesc inca o data.
 Aveam prin casa diverse chestii pe care nu le-am folosit niciodata, acum le-am gasit trebuinta. Floricele de plastic, umbrelute, cosulete, fluturasi, in plus am mai lasat si cateva ornamente de la Craciun.
Inainte cu o zi de Paste adaug felii de lamaie si portocala, arata senzational, in plus mirosul e asa de placut.




Pentru cei care nu urmati turma si va place sa fiti altfel, puneti aceasta idee in practica, copiii vor fi cei mai fericiti, sarbatoarea Pastelui va deveni mai stralucitoare si nu va mai stresati cu stransul care este destul de greoi. Este adevarat ca daca spatiul nu va permite este de inteles dar nu indeajuns cat sa cumparati un brad natural doar pentru o saptamana ca mai apoi sa va debarasati de el ca de un gunoi.
Daca si tu iubesti natura acesta este primul pas sa o ocrotesti. Daca oamenii nu vor mai cumpara brazi naturali, atunci nu vor mai fi taiati! Exista varianta in ghiveci pe care o recomand cu drag. Il puteti planta mai apoi unde doriti si el va prinde viata.

Ei iata si frumuselul brad al Pastelui!




Nu este foarte reusit fiind pentru prima data si doar cu ce aveam in dotare, la anul daca repetam operatiunea cumparam mai multe accesorii. Astfel bradul nostru va ramane asa pana la iarna cand vom relua impodobirea cu globulete ;)




Iar usa nu trebuie neglijata!


In plus ouale pot fi si ele altfel!



Iar prajiturile sa fie in ton ;)




Asadar Paste Fericit tuturor!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

VREAU SA MA VOPSESC!

MARGARINA PRO sau CONTRA!