VREAU SA MA VOPSESC!

                     

            NE VOPSIM SAU NU CU GARNIER?


      Cine nu s-a vopsit macar odata? Si cine nu a fost dezamagit macar odata?

Azi am hotarat sa vorbesc despre vopselele de par. Cum sunt ele, cat costa, daca sunt eficiente si mai ales daca iti curg din par cand iti e lumea mai draga.

Nu vi s-a intamplat sa va vopsiti inainte de a merge la mare si sa va treziti ca innegriti sau inrositi costumul de baie si ca la fiecare spalare vopseaua se prelinge pe voi?
Sau v-ati vopsit si in numai cateva zile culoarea s-a estompat?
Ei bine, mie mi s-a intamplat! De aceea azi vom discuta acest subiect.

Nu am sa vorbesc acum despre incidente  pentru ca au fost acum ceva vreme si nu mai stiu exact vopseaua cu pricina, asa ca voi scrie de experienta acestei zile, cand am hotarat sa ma vopsesc cu GARNIER COLOR NATURALS
L-am mai folosit si in trecut de multe ori dar nu am fost foarte multumita de reusita culorii. De data asta sper sa fie altfel.
Voi povesti pas cu pas toata operatiunea, atasez fotografii si voi astepta parerile voastre!

Iata pentru inceput cum arata culoarea parului meu:

Trei degete la radacina un saten deschis, apoi o palma un roscat mai deschis si restul un roscat un pic mai inchis. Nu mai m-am vopsit de cateva luni bune, dorind un par natural dar cele 3-4 fire albe m-au facut sa ma razgandesc!

Vopsitul este o corvoada pentru fiecare, fie ca te vopsesti acasa fie ca mergi la salon.
Odata ar fi riscul nereusitei acasa iar la salon, portofelul usor subtiat.
Nu ma astept la o reusita 100% avand in vedere degradeul :) dar sper sa fiu multumita!


CE VOPSEA AM ALES!


GARNIER Color Naturals, nuanta 7.40 -Cupru Pasional
Am cumparat-o de pe eMAG cu 8.99 lei

CE CONTINE: Un flacon lapte revelator 60ml, un tub cu crema coloranta 40ml, un tratament dupa colorare 10 ml,prospect si o pereche de manusi.



CUM SA TE VOPSESTI!


Am incercat multe metode inca din 1995.
Cu pensula, cu pieptanul, cu mainile (bineinteles cu manusi), cu aplicatorul sau pur si simplu turnata in cap si intinsa bine :)))

Cea mai buna metoda este cu mainile!
Totul iese uniform, nu e mare migala, e ca si cand te samponezi mai mult timp. La parul meu destul de rarut, chiar daca e lung , mi-a ajuns un tub, la limita as spune, probabil la urmatoarea vopsire voi lua doua tuburi.

Dupa ce am amestecat crema coloranta cu laptele revelator intr-un castron de plastic, mi-am pus manusile, am dat parul in fata si am inceput sa aplic pe ceafa. Iei cate o cantitate mica in mana si pui in cap ca pe sampon, apoi masezi bine si tot asa pana termini. Nu dureaza mai mult de 5 minute aplicatul. Masati bine sa nu ramana nici un loc fara vopsea.
Apoi mi-am vazut de treaba nu 25 de minute cat era recomandat ci dublu. Nu stiu daca are vre-o importanta dar avand in vedere ca nu imi producea nici un disconfort, a fost ok.

Apropo legat de disconfort...

CARE SUNT RISCURILE VOPSIRII!


Daca este prima data cand va vopsiti, urmati intocmai sfaturile de pe prospect. Au fost cazuri de iritatii, alergii si internari de la o simpla vopsire. Faceti testul cu vopsea dupa ureche pentru siguranta dvs. 
Nu am avut niciodata probleme dar prima data si eu am urmat cu rigurozitate fiecare pas.

Ce ne deranjeaza cand ne vopsim?


Cel mai critic este cand te ustura pielea capului in timp ce vopseaua este aplicata, am patit-o si pe asta de multe ori. Senzatia de arsura care dureaza cateva minute dupa aplicare te cam sperie. 
Daca tu ai avut asemenea intamplari te rog sa ne povestesti si noua cu ce vopsea ti s-a intamplat.

Apoi mai este mirosul puternic cu care m-am confruntat chiar acum in timpul vopsirii. Mirosul de amoniac te face sa stai cu ochii inchisi in timp ce aplici vopseaua in plus ai senzatia de sufocare. Daca ar disparea acest aspect, ce bine ar fi!

Cand nu trebuie sa ne vopsim?

Orice rana, bubita sau cosuri ai pe pielea capilara trebuie sa le iei in seama. Asteapta sa treaca si apoi te poti vopsi, altfel exista riscul iritatie. NU TE VOPSI CAND AI IRITATII PE SCALP!


Mai exista un mit de care toate stim dar care nu este scris in prospect, probabil nu au facut studii in acest sens si anume NU TE VOPSI IN TIMPUL MENSTRUATIEI!
La drept vorbind si de acest aspect m-am lovit, nu am luat in seama avertismentul si vopseaua a iesit din par in numai doua saptamani. 
La fiecare spalare parul se decolora ca in final sa am o culoare spalacita.


VOPSEAUA GARNIER APLICATA PE PAR 

Ce mi-a placut -  a fost ca nu am resimtit nici un fel de arsura sau usturime cum se intampla cu alte vopsele!
Ce nu mi-a placut - mirosul de amoniac prea puternic!

Dupa aplicare mirosul dispare si odata cu el orice disconfort. Iti poti face linistita treburile cel putin 25 de minute.

Daca consideri ca nu si-a facut efectul indeajuns, mai poti sta inca 10-15 minute.
Daca vei uita de timp nu-i bai, nu se intampla nimic.
Eu am stat aproape o ora, dupa care am pus putina apa pe cap si mai m-am masat cateva minute pentru a uniformiza perfect vopseaua pe par.
Am mai asteptat 5 minute si apoi m-am clatit foarte bine.
Dupa clatire am stors putin parul , pentru a elimina apa in excces si am aplicat tratamentul lasandu-l sa actioneze cateva minute, apoi am clatit.
Dupa aceasta operatiune parul a devenit foarte matasos, descurcat si usor de pieptanat.

CE CULOARE A IESIT?

Daca ar fi sa ne luam dupa rezultatul estimat de Garnier, ar trebui sa capat  culoarea de mijloc.

Oare ma voi bucura sau intrista?
Voi ce credeti?




Rezultatul vopsirii vi-l arat maine, pana atunci astept parerile voastre vizavi de aceasta vopsea.
Ce rezultate ati avut?
V-a multumit pe deplin?
Ati fost dezamagite?
Iubiti Garnier?







                              SI IATA REZULTATUL!  

Este exact culoarea pe care mi-am dorit-o si sunt impresionata de rezultat!

Asadar Garnier Color Naturals ti-ai facut treaba foarte bine.








Insa mai are un test de trecut si anume ''garantia''  :)

Voi revenii cu fotografii pe parcursul saptamanilor sa vedem cat se mentine culoarea si aceasta stralucire divina!

EVALUAREA MEA

Nota de la 1 la 10 - este 10

(Daca prima impresie a fost de 10 acum rectific in 8)

As mai cumpara aceasta vopsea?
Cu siguranta DA!

(Pe parcurs a devenit NU)

Ce as vrea sa fie schimbat la ea?
Mirosul!

Ce mi-ar placea in plus? 
10 ml crema coloranta si manusi din cauciuc de unica folosinta.

Si sa nu mai se scurga vopseaua din par la fiecare spalare!!


REVIN CU NOTIFICARI!

Se pare ca Garnier este una din acele vopsele pe care nu trebuie sa le folosesti inainte de a merge la mare, la strand sau la piscina!
Daca dupa vopsire am fost multumita de rezultat iata ca pe parcurs mi-am schimbat parerea.

Chiar si dupa a 4 a spalare vopseaua inca iese din par. Folosesc sampon pentru par vopsit, daca v-ati gandit sa ma intrebati!

Daca faceam greseala asta inainte de vacanta la mare iar ma alegeam cu costumul de baie patat :(

Culoarea este la fel de frumoasa insa nu este suficient pentru a mai cumpara si a doua oara aceeasi marca.

Ce voi alege data viitoare inca nu stiu.
Ne auzim la urmatoarea vopsire!















Comentarii

Unknown a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ingrid a spus…
Un subiect interesant , sunt utile niste pareri sau chiar sfaturi, dar sa nu uitam de faptul ca fiecare dintre noi avem tipuri de par diferite. Eu de ex sunt multumita de Garnier, Palette,Londacolor,mai putin multumita de Loncolor si total nemultumita de L'Oreal!!!
ingrid a spus…
Rosu si negru intotdeauna iese la spalat! Nu stiu daca exista vreo vopsea care sa se comporte altfel :(

Postări populare de pe acest blog

MARGARINA PRO sau CONTRA!

CUM SA ITI DECOREZI CASA DE PASTE