COPILUL MEU NU VREA SA CITEASCA

CE CARTI SA CUMPARAM COPIILOR?

Nemultumirea multor parinti este ca : 

COPIII NU VOR SA CITEASCA!

Dragi parinti nu va panicati, este ceva normal, din 2001 am intrat in secolul vitezei iar cititul face parte din secolele trecute. Acum altele sunt prioritatile si atractiile si asta o stiti chiar dvs.

VOI CITITI?

Vreti sa citeasca? Intai trebuie sa va vada pe dvs. ca cititi!
Dar cum el a vazut inca din primul an de viata ca mami si tati stau mai tot timpul la calculator, este normal ca si el sa procedeze la fel. 
Nu uitati copiii nostri ne copiaza in tot ceea ce facem!
Exemplele nu le va lua decat de la noi!
Cititi si o va face si el!

Iata si experienta mea cu al meu copil legata de citit!
In vacanta de vara am mers la munte cu rulota, acolo timpul parca statea in loc asa ca cititul a fost una dintre activitatile mele preferate. Dupa doua zile in care el ma vedea ca stau cu nasul in Reader, s-a aratat curios sa vada ce povesti pentru copii am, apoi m-a rugat sa-i citesc.
Sa nu credeti ca l-am refuzat. Am inceput sa-i citesc dar nu povesti pentru copii ci Adam si Eva de Liviu Rebreanu. Dupa ce am vazut ca i-am starnit interesul, am spus ca ma simt obosita si l-am rugat sa citeasca el mai departe. A ezitat nu zic nu, dar a doua zi curiozitatea actiunii l-a starnit si vazand ca eu nu citesc a luat el Kinde-ul si s-a cufundat in el.
Nu l-am laudat, nu l-am deranjat ci am reactionat ca si cand face un lucru absolut normal.
Pana nu a terminat cartea nu s-a lasat.

Deci se poate!

Fara recompense sau pedepse, singura modalitate este sa ne vada pe noi!
Daca ii mentineti aceasta dorinta va deveni pasionat de citit dar nu uitati, daca vede ca renuntati o va face si el.

Dar hai sa schimbam un pic subiectul si sa vorbim despre ceva ce cu siguranta ii va atrage atentia facandu-l sa deschida o carte cu placere si poate sa ii insufle dragostea pentru citit.

De 1 iunie cadoul meu pentru el a fost JURNALUL MEU TRAZNIT



Reactia copilului meu de 10 ani a fost sa il rasfoiasca de la cap la coada pe nerasuflate si apoi s-a refugiat in camera lui bucuros, avand grija sa imi spuna ca un jurnal este ceva personal si nu am voie sa ma uit!




Lasa copilul sa experimenteze, sa se joace, sa simta copilaria, nu doar sa invete!



Stiu ca nu este chiar o carte dar poate fi o obarsie in ale cititului!


Si iata ce mai  gasiti in JURNALUL TRAZNIT















Inchei aici spunandu-va sa fiti buni cu copiii vostri si sa ii invatati prin exemplele voastre!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

VREAU SA MA VOPSESC!

MARGARINA PRO sau CONTRA!

CUM SA ITI DECOREZI CASA DE PASTE